AFRYKA MOJA MIŁOŚĆ - Corinne Hofmann (AudioBook MP3)

Audiobooki Online to serwis gdzie znajdziesz możliwość posłuchania najlepszych ksiażek audio (audiobooków), przez Internet bez wychodzenia z domu.

Dodatkowo otrzymasz linki do stron gdzie szybko i legalnie pobierzesz pełne wersje audiobooków w najlepszych cenach i bez kosztów przesyłki.

Słuchaj Książek Audio Mp3
Kupuj i zamawiaj Online...
Audiobooki Online - Książki Audio Mp3

AFRYKA MOJA MIŁOŚĆ - Corinne Hofmann (AudioBook MP3)

AFRYKA MOJA MIŁOŚĆ - Corinne Hofmann (AudioBook MP3) - Kolejne spotkanie z Corinne Hofmann, autorką i bohaterką bestsellerowej Białej Masajki.

Kliknij na okładce audiobooka - Afryka Moja miłosc aby powiększyć.

Opis Książki Audio (AudioBooka):
Książka Audio - Afryka Moja Miłosc opowiada o niezwykłej, obejmującej ponad siedemset kilometrów, pieszej wyprawie po namibijskiej krainie Koko oraz o powrocie do Kenii. Kraj, w którym wciąż mieszka Lketinga, jej były mąż i cała jego rodzina, Corinne odwiedza z córką, Napirai. Dziewczyna jest w Kenii pierwszy raz od niemal dwudziestu lat, gdy wyjechała jako małe dziecko. Poznaje swą afrykańską rodzinę, przyrodnie rodzeństwo, odwiedza miejsca, gdzie żyła niegdyś jej matka…

Corinne Hofmann 
Katarzyna Żak 
Świat Książki


Posłuchaj fragmentu AudioBooka



Pobierz Pełną wersję Audiobooka:
AFRYKA MOJA MIŁOŚĆ- Corinne Hofmann (AudioBook CD)
Afryka, moja miłośc -Powyższą książkę Audio możesz już za chwile posłuchać w pełnej wersji legalnie pobierając audiobooka na swój komputer bez wychodzenia z domu w 3 minuty.



0 komentarze :

Prześlij komentarz




Zobacz również inne audiobooki (książki audio) 
do pobrania: Klikając tutaj.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Najpopularniejsze AudioBooki


Nauka Angielskiego w Domu - uczysz się angielskiego? Zobacz w jaki sposób szybko i samodzielnie uczyć się języka w domu przez Internet.