PAMIĘTNIKI ADAMA I EWY - Mark Twain (AudioBook MP3)

Audiobooki Online to serwis gdzie znajdziesz możliwość posłuchania najlepszych ksiażek audio (audiobooków), przez Internet bez wychodzenia z domu.

Dodatkowo otrzymasz linki do stron gdzie szybko i legalnie pobierzesz pełne wersje audiobooków w najlepszych cenach i bez kosztów przesyłki.

Słuchaj Książek Audio Mp3
Kupuj i zamawiaj Online...
Audiobooki Online - Książki Audio Mp3

PAMIĘTNIKI ADAMA I EWY - Mark Twain (AudioBook MP3)

PAMIĘTNIKI ADAMA I EWY - Mark Twain (AudioBook Mp3) to pełna humoru, ponadczasowa opowieść o tym jak mogły wyglądać początki znajomości pierwszej kobiety z pierwszym mężczyzną na ziemi…

Kliknij na okładce audiobooka - Pamiętniki Adama i Ewy aby powiększyć.

Opis Książki Audio (AudioBook MP3):
Ona:
Wczorajszym popołudniem śledziłam z pewnego oddalenia ten drugi Eksperyment, żeby – o ile zdołam – przekonać się, do czego może służyć. Nie udało mi się. Sądzę, że to mężczyzna. Nigdy jeszcze nie widziałam mężczyzny, ale ten wygląda mi na mężczyznę, i jestem pewna, że tym właśnie jest. Zdaję sobie sprawę, że bardziej mnie interesuje, niż każdy inny przedstawiciel gadów.

On:
Nowe stworzenie mówi, że ma na imię Ewa. W porządku, nie mam nic przeciwko. Stworzenie mówi, że tak właśnie mam je wołać, gdy zechcę, żeby przyszło. Powiedziałem wtedy, że to zbyteczne. Słowo to najwyraźniej zjednało mi szacunek stworzenia. W istocie, jest ono pojemne, dobre i nadaje się do powtarzania. Stworzenie mówi, że nie jest„ono”, tylko „ona.” Jest to rzecz dość wątpliwa, ale i tak wszystko mi jedno. To, czym ona jest, nie ma dla mnie znaczenia, byleby sobie poszła i nie gadała tyle.


Mark Twain 
Milena Lisiecka  Mariusz Siudziński
Aleksandria

Posłuchaj fragmentu AudioBooka na MP3



Pobierz Pełną wersję Audiobooka:
PAMIĘTNIKI ADAMA I EWY - Mark Twain (AudioBook)

Zamów teraz, a już w kilka chwil po zakupie, drogą elektroniczną dostarczymy Ci wybranego audiobooka. Bez odchodzenia od komputera, zyskujesz błyskawiczny dostęp do tej fascynującej powieści. Profesjonalni lektorzy gwarantują pełne zadowolenie z jej słuchania.


0 komentarze :

Prześlij komentarz




Zobacz również inne audiobooki (książki audio) 
do pobrania: Klikając tutaj.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Najpopularniejsze AudioBooki


Nauka Angielskiego w Domu - uczysz się angielskiego? Zobacz w jaki sposób szybko i samodzielnie uczyć się języka w domu przez Internet.